PODACI O FIRMI:
iFix doo
Adresa: Bulevar Arsenija Čarnojevića 17/6, Novi Beograd
Delatnost: Popravka komunikacione opreme
Šifra delatnosti: 9512
Matični broj: 21293423
Poreski broj: 110074351
Web adresa: www.ifix.rs
Kontakt telefoni: 011 613 96 84 | 011 613 21 63 | 061 155 69 63 | 065 464 95 89
E-mail: office@ifix.rs
IZJAVA O KONVERZIJI:
All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit
card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro
into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank.
When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency
according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion
there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za
informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti
kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u
trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost
neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
KONTAKT PODACI – KORISNIČKI SERVIS
Adresa: Bulevar Arsenija Čarnojevića 17/6, Novi Beograd
Kontakt telefoni: 011 613 96 84 | 011 613 21 63 | 061 155 69 63 | 065 464 95 89
E-mail: office@ifix.rs
NAČINI PLAĆANJA:
INTERNET KUPOVINA:
- Plaćanje pouzećem
Robu + poštarinu plaćate kuriru prilikom isporuke. Plaćanje je moguće samo gotovinom. Plaćanje nije moguće u stranoj valuti. - Plaćanje preko računa – virmansko plaćanje za firme
Vrši se na osnovu izdate profakture direktnom uplatom na račun iFix-a. Robu šaljemo ili je možete lično preuzeti posle potvrde o Vašoj uplati. Poštarina se plaća kuriru prilikom preuzimanja paketa. Ne izdajemo e-fakture. - Plaćanjem debitnom ili kreditnom karticom na sajtu (Visa, MasterCard, Maestro, Amex i Dina)
Plaćanje karticama:
Zadovoljstvo nam je da Vam ponudimo mogućnost plaćanja debitnim i kreditnim karticama „Visa“, „Maestro“, „MasterCard“, „Amex“ i „Dina“. Ono što je od posebnog značaja je sigurnost podatka i pouzdanost plaćanja servisom Banca Intesa. Ukoliko posedujete Visa, MasterCard ili Maestro platnu karticu odobrenu od strane banke izdavaoca za online plaćanje, izaberite ovaj način plaćanja. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, u ovom slučaju Banca Intesa, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni nama i našem sistemu.
Nakon uspešne transakcije bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moći ćete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Važno: Preporuka je da kupac sačuva kopiju potvrde transakcije karticom.
KUPOVINA U iFix PRODAVNICI:
- Gotovinsko plaćanje
- Plaćanje preko računa – virmansko plaćanje za firme
Vrši se na osnovu izdate profakture direktnom uplatom na račun iFix-a. Nakon dostavljenog dokaza o uplati izdaje se račun i roba. - iPS plaćanje
Telefonom skenirate poseban IPS QR kod. - Bezkontaktno plaćanje karticama ili telefonom
Ako se plaća inostranom karticom, na iznos se dodaje 3%.
DOSTAVA
Robu šaljemo istog dana ukoliko je imamo na stanju, o čemu ćemo vas obavestiti, na adresu koju ste ostavili.
Rok za isporuku poručenih proizvoda je 2 dana ukoliko se porudžbina potvrdi u toku radnog dana do 13.00h, izuzimajući vikend i državne praznike. iFix ne garantuje isporuku za nepotpune i netačne porudžbine.
Dostava se vrši radnim danima putem kuriske službe Post Express. Cenovnik poštarine Post Express-a možete pogledati ovde.
Preporučujemo da po prijemu otvorite paket pred kurirom i da utvrdite da li je došlo do eventualnih oštećenja kako bi ista prijavili kuriru i napravili zapisnik. Sve reklamacije na eventualna oštećenja proizvoda primamo do 24h od momenta isporuke. Isporuka se ne obavlja subotom i nedeljom, kao i za vreme verskih i državnih praznika.
REKLAMACIJA ROBE
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača iFix doo odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma Vaše kupovine. iFix ne preuzima nikakvu odgovornost za podatke na računaru, hard disku ili bilo kom drugom uređaju koji služi za smeštanje podataka.
Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka lično u našem maloprodajnom objektu ili putem kurirske službe o svom trošku, uz dostavu fiskalnog računa ili drugog dokaza o kupovini na uvid (kopija fiskalnog računa, slip, izvod iz banke i slično).
Prilikom izjavljivanja reklamacije u toku perioda odgovornosti za nesaobraznost treba da se izjasnite o Vašem zahtevu za rešavanju iste. Prema odredbama Zakona o zaštiti potrošača imate pravo da birate da li će se nesaobraznost otkloniti opravkom ili zamenom. Ukoliko nije moguće otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom, odnosno ukoliko bi to predstavljalo nesrazmerno opterećenje za prodavca, imate pravo da zahtevate umanjenje cene ili raskid ugovora o prodaji.
U periodu od 6 meseci od kupovine uređaja imate pravo da birate da li će se nesaobraznost otkloniti zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavite da raskidate ugovor. Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača. Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna. Nakon što izjavite reklamaciju na jedan od predviđenih načina i dostavite dokaz o kupovini i uređaj, dobićete pisanu potvrdu ili elektronskim putem će Vam biti potvrđen prijem reklamacije, odnosno saopšten broj pod kojim je Vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija. Nakon prijema, a u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem ćemo Vam odgovoriti na izjavljenu reklamaciju.
U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno u periodu od 30 dana od dana podnošenja reklamacije ukoliko je u pitanju tehnička roba u skladu sa Vašim zahtevom. Uređaje pristigle sa servisa, a za koje je reklamacija prihvaćena, iFix doo vraća potrošaču. Potrošač je dužan da svoj uređaj preuzme ili omogući njegovo dostavljanje najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da je roba popravljena i spremna za preuzimanje – isporuku. Nakon isteka tog perioda smatraće se da se potrošač na nesumnjiv način odrekao prava svojine na uređaju, te isti prelaze u svojinu iFix doo, u skladu sa Zakonom o osnovama svojinskopravnih odnosa („Sl. list SFRJ“, br. 6/80 i 36/90, „Sl. list SRJ“, br. 29/96 i „Sl. glasnik RS“, br. 115/2005 – dr. zakon).
Ako se reklamacija ne prihvata (npr. slučajevi fizičkog oštećenja ne spadaju u nesaobraznost ili neadekvatnog korišćenja), potrošač snosi troškove slanja robe na servis i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku servisa.
Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane iFix doo potrošač gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi troškove slanja, primanja robe i popravke.
ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA
U ime iFix doo obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u iFix doo odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne
mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno
najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad
Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog
trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
POVRAĆAJ SREDSTAVA
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, iFix doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
IZJAVA O PDV-U
PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova
POLITIKA PRIVATNOSTI
Politika privatnosti reguliše praksu prikupljanja informacija od korisnika prilikom korišćenja internet stranice www.ifix.rs (u daljem tekstu „Web sajt“), kao i njihovo skladištenje u bazama podataka firme (u daljem tekstu „Kompanija“). Zadržavamo diskreciono pravo da ovu Politiku privatnosti možemo izmeniti u svako doba i da tako izmenjen tekst postane važeći odmah po objavi istog na Web sajtu. Nastavak Vašeg korišćenja Web sajta nakon izmena, podrazumeva da prihvatate sve uslove tako izmenjene Politike privatnosti. Savetujemo korisnike da periodično ponovo detaljno pročitaju informacije sadržane u Politici privatnosti, kako bi bili informisani o eventualnim promenama. Vaše lične podatke koristimo isključivo kako bi Vam ponudili proizvode ili usluge, proverili administrativne zadatake, kontaktirali Vas, poboljšali naše oglašivačke i promotivne rezultate i poboljšali ponudu proizvoda ili usluga na tržištu, kao i u svrhu saradnje sa institucijama odgovornih za sprovođenje zakona. Zadržavamo pravo da Vaše lične podatke prikažemo samo banci i kurirskoj službi koja vrši isporuku na zadatu adresu. Kompanija se ograđuje od eventualnog korišćenja ličnih informacija od strane drugih lica u bilo koje druge svrhe od navedene, te stoga ne može biti odgovorna za eventualnu štetu.
PRIKUPLJANJE INFORMACIJA
Kompanija kao prodavac proizvoda ulaže maksimalne napore radi zaštite Vaše privatnosti kao korisnika. Kako biste lakše razumeli koje informacije prikupljamo i kako ih koristimo preporučujemo da pažljivo pročitate „Politiku privatnosti“. Tokom procesa registrovanja Vašeg naloga neophodno je da unesete određene podatke o sebi, kao što su: ime, prezime, telefon, email… U slučaju korišćenja opcije da Vam se proizvodi isporuče na zadatu adresu, neophodno je da unesete Vašu adresu stanovanja kao i adresu dostave. Pored ovih prikupljaju se i automatske informacije, koje se odnose na vrstu pretraživača koji koristite, Vašu IP adresu i informacije o Internet provajderu. Ove informacije je moguće koristiti bez ograničenja za rešavanje administraivnih problema Web sajta, za poboljšanje promotivnih rezultata, unapređenja ponude na tržištu, za analizu trendova, prikupljanje demografskih podataka i saradnju sa institucijama odgovornim za sprovođenje zakona.
BEZBEDNOST PODATAKA
Bezbednost Vaših ličnih podataka je nama od izuzetne važnosti. Vašim podacima na Web sajtu možete pristupiti pomoću lozinke i email adrese. S obzirom da je lozinka kriptovana preporučujemo da je nikome ne otkrivate. Vaše lične informacije se čuvaju na serveru kom mogu pristupiti samo ovlašćene osobe. Određene osetljive informacije se kriptuju koristeći Secure Socket Layer (SSL) tehnologiju, čime nastojimo da osiguramo bezbednost Vaših informacija i ostavimo ih van domašaja neovlašćenog korišćenja.
OBJAVLJIVANJE INFORMACIJA
Prilikom kupovine proizvoda na našem sajtu, neophodno je da otkrijemo Vaše ime, prezime, telefon i ostale informacije vezane za Vašu kupovinu kurirskoj službi koja vrši isporuku robe na adresu koju ste naveli. Ovo je neophodno kako bi kurirska služba izvršila preciznu dostavu poručenih proizvoda. Mi nemamo kontrolu nad onim šta te treće strane rade sa informacijama koje smo im dali, pa stoga nismo odgovorni za bilo kakve eventualne štetne radnje trećih lica. Takođe zadržavamo pravo da objavimo Vaše lične podatke u skladu sa zakonom, kada verujemo da je otkrivanje neophodno za zaštitu naših prava i/ili u skladu sa sudskim postupkom ili sudskim nalogom. Zbog prirode i složenosti internet mreže ne možemo garantovati potpunu zaštitu bilo koje informacije prenesene na, ili sa Web sajta. Takođe ne možemo obezbediti da sve Vaše privatne komunikacije i druge lične informacije nikad neće biti otkrivene na drugačije načine koji nisu opisani u ovoj Politici privatnosti. Stoga nismo odgovorni za bilo kakve eventualne štetne radnje trećih lica koja te poverljive informacije neovlašćeno primaju i koriste. Informacije koje ste objavili na javnim delovima Web sajta mogu takođe biti dostupne drugim korisnicima i trećim licima i kao takve mogu se bez Vašeg znanja pojaviti na drugim internet stranicama ili web pretraživačima, pa ni u tom slučaju nismo odgovorni za bilo kakvu eventualnu štetu. Registracijom Vašeg naloga na internet stranici www.ifix.rs smatra se da ste ovu Politiku privatnosti u celosti pročitali, razumeli i prihvatili.
OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI
Ni pod kojim uslovima i ni pod kojom pravnom teorijom, nećemo biti odgovorni bilo kojoj osobi koja koristi Web sajt, za bilo kakve gubitke, štetu ili povredu bilo kakve prirode, neposredno ili posredno proisteklim ili u vezi sa korišćenjem ili nemogućnosti korišćenja Web sajta, proizvoda ili sadržaja. Mi nećemo biti odgovorni za neovlašćen pristup Web sajtu koji mogu dovesti do: promene u prenosu podataka i promene podataka ili bilo kog sadržaja, materijala, uspešno ili neuspešno poslatih i primljenih podataka. Nismo odgovorni za bilo koji preteći, klevetački, nepristojni, uvredljivi ili nezakoniti sadržaj ili ponašanje bilo kog drugog korisnika, trećih lica ili bilo kakvu povredu tuđeg prava, uključujući i prava intelektualne svojine. Takođe ne snosimo nikakvu odgovornost za viruse i druge štetne softvere koje imate ili možda imate instalirane na Vašim računarima, mobilnim uređajima ili bilo kojim drugim komunikacionim uređajima preko kojih pristupate Web sajtu, a koji mogu izazvati kašnjenje, netačnost, greške ili propuste zbog Vašeg korišćenja Web sajta, ili u pogledu sadržine ili drugih materijala sadržanog na Web sajtu, uključujući bez ograničenja, bilo koji materijal koji smo mi ili treća strana postavili na Web sajtu. Slažete se da je Vaše korišćenje Web sajta, sadržaja i proizvoda na njemu isključivo na sopstveni rizik i da ćete biti odgovorni za bilo kave gubitke, štete ili povrede koje ste pretrpeli Vi ili neki drugi korisnik, a koje mogu proisteći Vašim korišćenjem Web sajta.