nacini-placanja-4
NAČINI PLAĆANJA

INTERNET KUPOVINA:

  1. Plaćanje pouzećem
    Robu +  poštarinu plaćate kuriru prilikom isporuke. Plaćanje je moguće samo gotovinom. Plaćanje nije moguće u stranoj valuti.
  2. Plaćanje preko računa – virmansko plaćanje za firme
    Vrši se na osnovu izdate profakture direktnom uplatom na račun iFix-a. Robu šaljemo ili je možete lično preuzeti posle potvrde o Vašoj uplati. Poštarina se plaća kuriru prilikom preuzimanja paketa. Ne izdajemo e-fakture.
  3. Plaćanjem debitnom ili kreditnom karticom na sajtu (Visa, MasterCard, Maestro, Amex i Dina)

KUPOVINA U iFix PRODAVNICI:

  1. Gotovinsko plaćanje
  2. Plaćanje preko računa – virmansko plaćanje za firme
    Vrši se na osnovu izdate profakture direktnom uplatom na račun iFix-a. Nakon dostavljenog dokaza o uplati izdaje se račun i roba.
  3. iPS plaćanje
    Telefonom skenirate poseban IPS QR kod.
  4. Bezkontaktno plaćanje karticama ili telefonom
    Ako se plaća inostranom karticom, na iznos se dodaje 3%.

Zbog velikog broja proizvoda koji se nalaze u našoj ponudi, nismo u mogućnosti da držimo sve artikle fizički u samoj radnji, zbog toga je potrebno pre samog dolaska da nas kontaktirate da bi smo vam iz magacina doneli i obezbedili željeni artikal.
 

DOSTAVA

Robu šaljemo istog dana ukoliko je imamo na stanju (o čemu ćemo vas obavestiti) na adresu koju ste ostavili.
Šaljemo kurirskom službom Post Express, plaćate kuriru kada Vam donese pošiljku (pouzećem). Cenovnik poštarine Post Express-a možete pogledati ovde.
Beograd, Novi Sad i Pančevo šaljemo po internom kuriru koji naplaćuje fiksnu dostavu 300 dinara.

package-2
Garancija-graphics-min-2
GARANCIJA
Garancija na kupljene proizvode je 24 (dvadesetčetiri) meseca.
Garancija na drške svih lemilica i duvaljki je 6 (šest) meseci.
Garancija na sve vrste baterija je 3 (tri) meseca.
Garancija na reparirane ekrane je 1 (jedan) mesec.
Na reparaciju ekrana ne dajemo garanciju.

Garancija na servis uređaja je 6 (šest) meseci osim za uređaje koji su imali kontakt sa vodom. Garancija se odnosi na deo koji je popravljen ili na sklop čipova (komponenti) tj. određenog dela uređaja koji je popravljan (ne odnosi se na kompletan uređaj). Garancija na ekrane i ostale delove važi samo u slučaju ako nema fizičkih oštećenja (pucanje stakla, panela ili  ogrebotine).

Grejni element (grejač), nastavak (vrh, dizna), futrole, zaštitna stakla (folije), držači, šrafcigeri i sve vrste nastavaka tj. bitova, pincete, sve vrste klešta, sečica i alati za otvaranje telefona smatraju se potrošnim materijalom i garancija za ove elemente ne postoji.

Garancija prestaje da važi:

  • ako je prethodnu popravku izvršilo neovlašćeno lice
  • ako je proizvod nepravilno korišćen
  • ako je proizvod oštećen usled delovanja više sile (udara groma, poplava itd.)
  • ako je proizvod fizički oštećen, krivicom kupca ili trećeg lica

Ova garancija važi isključivo za proizvode kupljene u iFix radnji.

REKLAMACIJE / POVRAĆAJ ROBE

U slučaju reklamacije kupac je dužan da proizvod vratiti lično ili putem kurirske službe o svom trošku.
Zamena se vrši po prijemu vraćenog proizvoda. iFix ne garantuje isporuku za nepotpune i netačne porudžbine.

PODACI O FIRMI

iFix doo
Adresa: Bulevar Arsenija Čarnojevića 17/6
Tekući račun: 160-478120-55
Matični broj: 21293423
Šifra delatnosti: 9512
PIB: 110074351